ΨΗΦΙΑΚΑ Ή ΚΑΤΟΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΥ Η ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΑΠΟ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ

Σας ενημερώνουμε ότι από την Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου ισχύουν κανόνες για την εξυπηρέτησή των πολιτών από τις υπηρεσίες του Δήμου Καλλιθέας σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση 126/16316/20.9.2020 και ΦΕΚ Β’ 4019/2020, για την προστασία της δημόσιας υγείας από τη διάδοση του κορωνοϊού.
Στην κατεύθυνση αυτή συνιστάται οι πολίτες:

  1. Να προτιμούν την έκδοση των αιτούμενων πιστοποιητικών να πραγματοποιείται ψηφιακά, μέσω της ιστοσελίδας του Δήμου www.kallithea.gr, στο πεδίο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΔΗΜΟΤΩΝ ή
  2. Να επιλέγουν για την εξυπηρέτηση τους, την τηλεφωνική επικοινωνία με τις υπηρεσίες του Δήμου μας ή την χρήση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@kallithea.gr.
  • Σε περίπτωση επείγουσας ανάγκης, οι πολίτες μπορούν να προσέρχονται στο Δημαρχείο και τις Δημοτικές Υπηρεσίες για εξυπηρέτηση ΜΟΝΟΝ αν έχουν προηγουμένως κλείσει ραντεβού.

Συνεπώς, παρακαλούνται πρώτα να τηλεφωνούν στο Δημαρχείο Καλλιθέας (213 2070300) ή στην Υπηρεσία που τους ενδιαφέρει (π.χ. ΚΕΠ) και αν δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν τηλεφωνικά, να κλείνουν ραντεβού για να μεταβούν επί τόπου.

Χρήσιμα τηλέφωνα: Δημαρχείο 213 20 70300 Γραμμή Δημότη 15600.

Τέλος παρακαλούνται όλοι οι Δημότες να μη ξεχνούν ότι η χρήση μάσκας είναι υποχρεωτική σε όλους τους κλειστούς χώρους.

Ο Δήμος Καλλιθέας θα κάνει ότι είναι δυνατό για να θωρακίσει την υγεία των Δημοτών και των υπαλλήλων του διατηρώντας ακέραια την λειτουργικότητα των υπηρεσιών του Δήμου.

Καθώς η πανδημία COVID-19 βρίσκεται σε έξαρση, η πρόκληση για όλους είναι να κάνουμε ότι είναι δυνατό για να περιορίσουμε την διασπορά της, ώστε να μείνουμε όλοι μας υγιείς.

Μένουμε ασφαλείς – Μένουμε Υγιείς.